Bulizz egyél igyál és moss fogat

Fogmosás

A Budapest Dental vezető fogorvosai a 2017-es kölni IDS fogászati vásárról ezt az üzenetet hozzák:

Élvezd az életet és moss alaposan fogat!

Élvezd az életet! Bulizz, egyél, igyál, szórakozz! De tartsd meg a határaidat is! Például egy ilyen határ a tested, a fogad és annak tisztelete. A lelked szeresd a bulival, a gyomrod a jó kajákkal, a fogadat pedig azzal, hogy leszedeted a fogköveket! A legmodernebb gépekkel, szelíden, precízen, ahogy megérdemled! Ezt az üzenetet hoztam most neked Kölnből, a 2017- es nagy fogászati vásárról!

Minden páratlan évben megrendezik Kölnben az IDS kiállítást, amelyen a világ összes fogászati résztvevője jelen lehet. Tízezrével hömpölyögnek a fogorvosok – senki nem tudja, vajon kik gyógyítják ezen időkben Európa szerte a fogakat. Berobbant a 3D fogászati technika, fények, gépek, zsibongás. Az ember agya kifagy a sok új infótól, kilométereket gyalogolhatunk le a fogászati standok ezrei között.

A vásár fénypontja pedig mindig a zárás körüli időszak. A gazdagabb standokon ekkor indul be az élet, folyik a sör és a prosecco, szól a zene, igazi a vásári hangulat. A fáradt fogorvosoknak és fogászati szakembereknek jólesik a lazítás a fárasztó nap után. De meg is adják a módját!

A fenti kép az EMS standon készült, én vagyok jobb szélen, középen a Budapest Dental Fogászat tulajdonosa, dr. Némethy Miklós – az én férjem – és dr. Joó István kollégánk és barátunk, szintén EMS hívő kolléga társaságában.

Az EMS világszínvonalú készülékek gyártója, melyeknek elsősorban a fogíny kezeléseknél vesszük hasznát. A Budapest Dental rendelőjében kb. 10 éve alkalmazzuk ezeket a készülékeket nagy szeretettel, ez a technika segít minket a fogkövek precíz és fájdalommentes leszedésében, a finom simításban és mindenben amire a fogínygyulladásban szenvedő pácienseknek szükségük van.

Köszönjük EMS a jó technikát és a fantasztikus vendéglátást! (Jelentem, nem kért fel senki hogy méltassam, egyszerűen megérdemlik!)

Az EMS ultrahangos technikájával precíz fogkőeltávolítás végezhető, könnyen, gyorsan és a lehető leginkább fájdalommentesen. A páciensek elsősorban a gyorsaságnak örülhetnek, hiszen nem mindegy, hogy mennyi ideig tart egy ilyen kezelés. A durvább szemcsék és fogkövek eltávolítása után az elszíneződések és finomabb szemcsék eltávolítása történik finom homokfúvó segítségével. Az eredmény: szép fehér fogak még a fogközökben is, így alatt pedig sima fognyak, így a gyulladás máris gyógyulhat!

Tipp:
Fogkő és fogkő között is van különbség, de nem akkora, mint fogkőleszedő gép és fogkőleszedő gép közt! Mi a Budapest Dental fogorvosai tapasztalatból tudjuk, hogy mi az a profi technikai minőség és csak ezt ajánljuk pácienseinknek is! Megérdemeljük a jó technikát, az azzal járó örömet, mi, a géppel dolgozó fogorvosok és megérdemlik a könnyű kezelést és a gyors eredményeket a kezelésen részt vevő pácienseink is!