+36 1 315 4545 | 1137 Budapest, Szent István körút 10. 3.em 8. | My Budapest Dental

DENTO-ALVEOLÁRIS SZÁJSEBÉSZ SZAKORVOS

Páciensközpontú szemlélet

“ A Budapest Dentalban elkötelezett gyógyító tevékenység folyik, amely során szakmailag és személyre szabottan a leginkább indokolt fogászati kezeléseket alkalmazzák. Utóbbit elengedhetetlennek tartom a minőségi betegellátás szempontjából, amelyet a rendelő kimagasló technikai felszereltsége is maradéktalanul támogat. Ezért választottam a Budapest Dentalt munkahelyemnek, mert szemléletében hasonlóan páciensközpontú, mint amilyen én magam is vagyok. “

99%-os továbbajánlás

Fogorvosi diploma: 2009

Dr. Nagy Zoltán dicsérettel végzett a Debreceni Egyetem Fogorvostudományi Karán. A fogorvosi diploma megszerzését követően 2012-ben tett szakvizsgát Konzerválófogászat és fogpótlástanból, 2017-ben pedig Dento-alveoláris szakvizsgát szerzett.

A több fogászati szakterületben való jártasság, a hosszú távú tapasztalat és a doktor úr kedves, empatikus személyisége igazi garancia a fájdalommentes és szakszerű kezelésekre. Páciensei 99%ban továbbajánlják őt ismerőseiknek.

Az alsó bölcsességfogak kihívása

Az alsó bölcsességfogak a kemény alsó állkapocsban helyezkednek el. Gyakori, hogy a fognak túl kevés a helye, vagy rendellenes pozícióban nőtt ki. Esetleg “fekszik” a csontban és nem tud előtörni.

Ezek az anatómiai viszonyok teszik nehézzé az alsó bölcsességfogak eltávolítását. Az ilyen műtét igazi kihívás, tapasztalat, felkészültség és jó műszerek kellenek, de egy-egy jól sikerült műtét éppoly örömet is ad a doktornak.

Többet szeretne tudni, konzultációra van szüksége?

Sed do eiusmod tempor incididunt
ut labore et dolore.
Union Dental
Szakértelem, tradíció, tapasztalat.
Budapest Dental több mint 15 éve.
Rendelőnk
1137 Budapest,
Szent István körút 10. 3.em 8.
Útvonaltervezés
Elérhetőségeink
Nyitvatartás
  • Hétfő – Péntek
    08:00 – 20:00
  • Szombat
    zárva
  • Vasárnap
    zárva
Információk
Kövessen minket
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.

BUDAPEST DENTAL