Egy igazi siker story!

Fájdalommentes fogászat

Hogy kezdődött?

Következő páciensünk története egy igazi sikertörténet, amire nagyon büszkék vagyunk. Mint a legtöbb ember, természetesen ő is nagyon tartott a fogorvosoktól, de ha lehet mondani, akkor talán még hatványozottabban, megszeppenve előítéletekkel érkezett rendelőnkbe egy állapotfelmérésre.

Sajnos az ő esete tényleg nem volt átlagos, mert már alig 30 évesen elkezdtek mozogni a felső metszőfogai. Mivel elég nagy mértékű gyulladás volt a szervezetében, ami a fogínynél erőteljesen megmutatkozott, ezért ez volt a legelső feladat, hogy azt megszüntessük.

A következő lépés volt a régi tömések cseréje amennyiben szükséges volt, illetve az újabb lyukas fogak betömése. Mivel a különböző fogászati kezelések sajnos sokaknak megterhelőek anyagilag, ezzel páciensünk sem volt másként, de a szép és egészséges fogakért mindent!

Ilyenkor mik a lehetőségeim?

Igyekeztünk a lehető leghatékonyabb és a számára legideálisabb kezeléseket felvázolni neki minden szempontból, így végül a fix fém fogszabályozó készülékkel kezdtük el a munkát, ami sokkal kedvezőbb árfekvésű. Bár ez a hagyományos módszer valamivel több időt vesz igénybe az önligírozó készülékekkel szemben, páciensünk vállalta ezt a kompromisszumot. ( Az önligírozó technika kisebb súrlódást tesz lehetővé a tappancsok és az ívek közt. A fogak elmozdulása során a súrlódás minimalizálódik, így a kezelés hossza csökken.)

És milyen jól is tette!

A kezelés a fém fogszabályozóval 2,5 évig tartott, de páciensünk kitartóan járt a rendelőnkbe, ami egy csodálatos eredményt, sok önbizalmat és egy ragyogó mosolyt hozott számára. Köszönjük a kitartását, az ő sikere a mi sikerünk is!