+36 1 315 4545 | 1137 Budapest, Szent István körút 10. 3.em 8. | My Budapest Dental
Fogászat

Fájdalommentesség

Eszközök és technikák a fájdalommentes fogászatért

A fogászat egyik célja maga a fájdalommentesség. Odafigyeléssel és hozzáértéssel a kezelésnek nem kell fájnia, az utópanaszok pedig csökkenthetőek.

Tudjuk, hogyan lehet a fogászat fájdalommentes

Fájdalommentes érzéstelenítés Ultracain DS Forte

Fájdalommentes érzéstelenítés

Ultracain DS Forte

Az Ultracain DS Forte, articain tartalmú érzéstelenítőszer, mely a hagyományos Lidocain érzéstelenítőnél négyszer erősebb zsibbadtságot és érzéstelenséget biztosít az adott műtéti területen. Ráadásul a hatás hossza is kb. dupla ideig tart.

Érzéstelenítő zselé az injekcióhoz

Egy egyszerű előkészítéssel csökkenthető, sőt sok esetben teljesen kiküszöbölhető az érzéstelenítő injekció beadásának érzete is. A gyümölcsös ízű zselé fájdalommentesen elzsibbasztja a nyálkahártyát, így a tűszúrást nem, vagy csak alig érzékelhetően lehet érezni.

Fájdalommentes fogtömés

Az elérzéstelenített fog fogfúrás közben nem fáj. Természetesen minél mélyebb a szuvas üreg, annál jobban meg kell közelíteni a fog belsejében levő érzékeny idegcsatornát. Mély szuvasodás esetén a fogtömés alá gyógyszeres alábélelés kerül, ami csökkenti a fog utóérzékenységét.

Fájdalommentes fogkőeltávolítás

A legmodernebb NO PAIN ultrahangos gép segítségével nem kell már félni az ultrahangos fogkőeltávolításkor tapasztalt fogérzékenységtől sem. A NO PAIN kezelés a Guided Biofilm Therapy nyolclépéses kezelési koncepciója, segít megőrizni a fogíny és a fogak egészségét akár egy életen át!

Búcsú az utófájdalomtól

A nagyméretű fogszuvasodások megközelítik az érzékeny fogideget. Hogy az ilyen mélyen kifúrt fogak se legyenek utólag érzékenyek, a tömés alá egyrészt gyógyszeres alábélelés kerül, másrészt a modern Bulk-Fill töméstechnikát alkalmazva a fogtömés után, a fájdalom esélye tovább csökken.
Az orvos személye is fontos

A Budapest Dentalt és az itt dolgozó orvosokat a páciensek 97,4%-a ajánlaná ismerőseinek.

Az eredmény egy 2016. október 13. óta, anonim és önkéntes módon, ajándék ösztönzők nélküli, kérdőíves kutatással készült, és folyamatosan frissül. Az utolsó kitöltés időpontja 2019. november 13. volt, jelen adat a fent jelzett idősáv eredményét tükrözi 163 kitöltés alapján.

Az egyik kérdés a fájdalommentességet vizsgálta.

A BEKÜLDŐK TÖBB MINT 90%-A TALÁLTA A FOGÁSZATI KEZELÉSEIT FÁJDALOMMENTESNEK.

Mit tehet a páciens?

A kapcsolaton is múlik!

Az orvos-páciens kapcsolódásnak minimum két szereplője van: páciens és orvos. Hosszú távú orvosi tapasztalat, hogy azokban az orvos-páciens kapcsolódásokban, ahol az orvos és páciense közt jó bizalmi kapcsolat alakult ki, sokkal kevesebb a fájdalom, sőt nagyobb a fájdalomtűrő képesség, kevesebb a gyulladás, ritkább az utófájdalom és jobbak a hosszú távú eredmények.

Fájdalommentes fogászat

A fájdalommentes fogászatért tehát Ön is tehet! Válasszon empatikus, jó fogorvost!

A fog az egyik legérzékenyebb emberi szerv

Tény, hogy a fog olyan szerv, amely kizárólag fájdalommal reagál.

Legyen az inger a hideg, a meleg vagy a túl kemény, a válasz mindig ugyanaz: fájdalom.

És pontosan érzékenysége miatt fontos a foggal finoman bánni. A kemény zománcborítás alatt szinte azonnal ott az érzékeny ideg, melynek fájdalma testbe, sőt, lélekbe hatoló.

Valóban fájdalommentes fogászat

A mi fogorvosaink tudják ezt. Érzékenyen és empatikusan bánnak az Ön fogaival is, hogy a fogászat valóban fájdalommentes legyen.

A félelem szeretettel gyógyítható

Bemutatkozik dr. Déry Judit, aki két kisgyermek édesanyjaként pontosan tudja, mi az empátia, és hogyan lehet a fogászat valóban fájdalommentes
A fogászattól való félelem leküzdhető

“ Számos esetben jön hozzám szorongó, félős páciens. Egymásnak ajánlanak engem és a Budapest Dentalt. A gyermekkori rossz élmények sok embert elrémisztenek, pedig a fogászat ma már – és bátran állítom, hogy itt a Budapest Dentalban egészen bizonyosan – teljesen más, mint korábban. Mi értékeljük, hogyha egy félős, szorongós páciens minket választ. Értjük és megértjük félelmeit és a kezeléseket ennek megfelelően a legnagyobb empátiával ajánljuk neki. “

Dr. Déry Judit

FOGORVOS, ESZTÉTIKAI ÉS ÁLTALÁNOS FOGÁSZAT

BudapestDental

Union Dental
Szakértelem, tradíció, tapasztalat.
Budapest Dental több mint 15 éve.
Rendelőnk
1137 Budapest,
Szent István körút 10. 3.em 8.
Útvonaltervezés
Elérhetőségeink
Nyitvatartás
  • Hétfő – Péntek
    08:00 – 20:00
  • Szombat
    zárva
  • Vasárnap
    zárva
Információk
Kövessen minket
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.

BUDAPEST DENTAL