1137 Budapest, Szent István körút 10. 3. em 8.

Prémium fogkő eltávolítás csomag

A ma elérhető leghatékonyabb és legkíméletesebb dentalhigiéniai módszer az Irányított Biofilm Terápia, EMS PIEZON technológiával!

Fájdalommentes NO PAIN technológia
Fogszuvasodás megelőzése
Fogimplantátumok megőrzése
Kedvező ár

Tapasztalt szakemberek, innovatív megoldások

Mikor válassza a Prémium fogkő eltávolítás csomagot?

A Biofilm Terápia a legújabb tudományos alapokon nyugszik. A kezelés a Piezon ultrahangos technológia révén egyedülállóan fájdalommentes. A 25 mikronos légpolírozás 100% simaságot biztosít a fog, gyökér és beültetett fogimplantátum felszíneken. Az íny feszesen és egészségesen tapadhat, megelőzhető a fogszuvasodás.

Prémium fogkő eltávolítás csomag

A Prémium csomag előnyei

A Prémium fogkő eltávolítás menete

1. Fogíny állapotának felmérése

Dentalhigiénikus munkatársunk megvizsgálja a fogakat és a fogínyt. Az Irányított Biofilm Terápia lehet önálló kezelés, vagy egy hosszabb kezelés sorozat része. Mélyebb fogíny tasakok esetén például lézeres vagy antimikrobiális kezelésekre tehet javaslatot.

2. Fogkőeltávolítás

A kezelés EMS PIEZON ultrahangos technológiával történik. Ez a technika nem rezegteti, ütögeti a fogköveket és a fogfelszínt, hanem az ablaktörlőhöz hasonlóan, gyengéden, ám sokkal alaposabban távolítja el a fogköveket. A kezelés a NO PAIN modul miatt fájdalommentes.

3. PERIO légpolírozás

Az Irányított Biofilm Terápia része a PERIO légpolírozás, mely a ma elérhető legfinomabb, 25 mikronos szemcsemérettel történő polírozás. Ezzel tükörsima felszín és 100% biofilm mentesség érhető el. Az eredmény: feszesen tapadó fogíny a fogak és a fogimplantátumok körül is!

4. Fogápolási edukáció

A fogínyproblémák tömege azt jelzi, a szüleinktől tanult otthoni fogápolás nem elegendően hatékony. A megfelelő fogápolás professzionális környezetben azonban elsajátítható. Az edukáció plakkfestéssel történik, a megfelelő eszközök és technikák tanításával.

5. Ingyenes kontroll

A kezelés sikere nagyban múlik a rendelőben tanultak megfelelő otthoni alkalmazásán. Ezért az Irányított Biofilm terápia protokoll része az ingyenes fogápolási kontroll, mely az újonnan tanult otthoni szájápolási rutin ellenőrzésére kiemelt figyelmet fordít és segítséget ad a hiányosságok fejlesztéséhez.

Foglaljon időpontot most!

Mi az a Biofilm és miért fontos eltávolítani?

• A biofilm a fogak, fogimplantátumok felszínén megtapadó, filmszerű baktérium tömeg. Ha a biofilm szervül, fogínygyulladáshoz, fogszuvasodáshoz, fogimplantátum körüli gyulladáshoz vezet.
  • A fogíny alatti területeken a szervült biofilm nem látható.
  • A biofilmben élő baktériumok lényegesen ellenállóbbak az egyedül úszó baktériumoknál. A fertőtlenítő hatású szájvizek, a mélyebb telepekre nem hatnak.
  • A mély baktériumkolóniák agresszív toxinokat termelnek. Ha tartósan megmaradnak, a csont alattomosan pusztulni kezd.
  • A mesterséges fogimplantátumok felszíne még kitettebb a káros biofilm hatásnak.
  • A biofilm hatékony eltávolításával megelőzhető a fogszuvasodás, fogágypusztulás sőt a fogimplantátumok elvesztése is.
Törődjön többet magával! Kezdje fogászati állapotfelméréssel!

Ha az Ön fogai érzékenyek

Ha az Önnek az eddig tapasztalt ultrahangos fogkőeltávolítás kellemetlen élmény volt, itt az ideje, hogy kipróbálja az EMS NO PAIN technológiát. A Piezon ultrahang nem végez felesleges, ütögető rezgéseket, így a fogkő eltávolítás fájdalommentessé válhat az Ön számára is!

Ha implantátumai vannak

A fogimplantátumok mellett a fogíny mesterségesen, körkörösen tapad. Az implantátumok megőrzésére, a fogínyhez gyengéd módszert, Irányított Biofilm terápiát javaslunk, a veszélyes periimplantitis megelőzésére. Kérje akár évente egy alkalommal, de orvosi javaslatra mindenképp!!

Ha fogszabályozója van

A fix fogszabályozó mellett a fogíny és a fognyaki területek otthoni ápolására különös figyelmet kell fordítani, ám sokszor ez nem elég. A fogszabályozó mellett könnyen kialakuló ínygyulladás és fogszuvasodás elkerülésére érdemes negyed évente Irányított Biofilm Terápiát kérni.

Prémium fogkő eltávolítás csomag ára, budapesti fogászatunkon

A Prémium fogkő eltávolítást, Irányított Biofilm Terápiát dentalhigiénikus kollégák végzik. A kezeléshez fogorvosi állapotfelmérés nem szükséges!

Kerülje el a fogak elvándorlását, vagy a fogimplantátum elvesztését!

Kutatások szerint a kóros fogelvándorlás a páciensek akár 30-50%nál is jelen lehet. A jelenség alapja a fogágy pusztulása, melyet fogínygyulladás előz meg.

A fogimplantátumokra leselkedő veszély a periimplantitis (implantátum körüli gyulladás), mely a beültetett implantátum körüli csont lebontásáért felelős.

Tudjon meg többet a fogágy betegégeiről és kerülje el a fogágypusztulást! Íme 10 + 2 hasznos tipp Önnek!

Fogínysorvadás megelőzés lehetőségei

Egészséges fogak egy életen át!

Válassza a No. 1 fogápolási és megelőzési módszert, az Irányított Biofilm Terápiát!

Tapasztalt szakemberek, innovatív megoldások