+36 1 315 4545 | 1137 Budapest, Szent István körút 10. 3.em 8. | My Budapest Dental

Rendelőnk - Budapest Dental

Budapest Dental esztétikai fogászati rendelő

Rendelőnket a legmodernebb technológiával szereltük fel, hiszen célunk, a megkérdőjelezhetetlen minőség. A világ élvonalbeli technológiáit alkalmazzuk, így 3 dimenziós digitális CBCT röntgent, operációs mikroszkópot, fogászati lasert és prémium fogászati felszereléseket. Pácienseinket Budapest belvárosában, kényelmesen megközelíthető helyen várjuk, a Vígszínház mellett.
Rendelőnk

Budapest Dental Recepció – Várjuk szeretettel!

Fogászati rendelőnk munkanapokon, hétfőtől péntekig 8.00 – 20.00 tart nyitva. Rendelőnk Budapest szívében a Szent István körút 10. alatt található a Vígszínház szomszédságában.
Recepciós munkatársaink örömmel fogadják Önt! Feladatuk az Ön eligazítása – személyesen, telefonon, vagy e-mailben.

Kérdezzen tőlünk bátran, mindig szívesen segítünk!

A fény a fogorvos kezében valódi hatalom!

Gondoljon bele! Ön egy fontos dolgot keres… a sötét szobában tapogatózik… majd fényt gyújt, és máris megvan a keresett tárgy. A fogorvos is csak jól megvilágított területen tud pontos munkát végezni, sötétben még a legjobb anyagokkal sem.

Egy modern fogászati rendelő rendelkezik a legmodernebb megvilágító eszközökkel, melyekkel a „legsötétebb helyekre” is belát a fogorvos. A fény valódi biztonságot nyújt Önnek, a fogászati diagnózis felállítása, és a fájdalommentes fogászati kezelések során egyaránt.

Digitális diagnosztika

Páciens legyen a talpán, aki a rengeteg fogászati rendelő reklámja közül ki tudja választani a számára leginkább optimális helyet.

Talán segíthet Önnek a döntésben ez a tény: a digitális 3 D CBCT és panoráma röntgen, jóval kisebb sugárdózis mellett pontosabb képet ad, mint a hagyományos röntgenek.

A pontos diagnózis viszont olyan, mint egy ház biztos alapja, így a hosszú távon sikeres kezelés titka.

Jelentkezzen állapotfelmérésre!

Egyeztesse munkatársainkkal a fogazatával kapcsolatos elképzelését, akik orvoscsapatunk legmegfelelőbb tagját ajánlják majd az állapotfelmérés elvégzésére. Ezután az adott szakmai területen leginkább jártas fogorvosunk végzi el a kezelését.

Mikroszkópos diagnosztika

Az operációs mikroszkóp 12,5 szeres nagyításra képes. Segítségével nagyobb biztonsággal állapítható meg egy fog prognózisa, és a kezelés is pontosabb.

A mikroszkópos gyökérkezelés során addig fel nem fedezett gyökércsatornák felfedezhetővé válnak, a kezelés nagyobb pontossággal és biztonsággal végezhető el.

Több a megmenthető fog. Nekünk ez nem mindegy. Ajánljuk Önnek is!

A harapás beállításának művészete

A fogpótlások készítésekor a fogorvos egyik legnehezebb feladata a kényelmes harapás beállítása. A harapás ugyanis még annál is egyénibb, mint a cipőnk mérete.

Tehát mindenkinél nagyon más. Sok fogorvosi rendelőben csak átlagolt méretekre beállított eszközt használnak a harapás beállítására és ez az esetek egy részében jól is működik.

Az egyéni harapás beállításához azonban ennél többre van szükség. Arcíves diagnózisra és egyéni beállításokra. A finomhangolás ugyan nehezebb, de hosszú távon az Ön ízülete bizony hálás lesz érte!

Kérjen időpontot telefonon, vagy jelentkezzem be online!

Fájdalommentes foghúzás

Ha már egyszer búcsúzni kell a fogtól, tegyük azt fájdalommentesen. A foghúzás előtti érzéstelenítés a nyálkahártya elzsibbasztásával kezdődik.
A finom gyümölcsös zselé különleges erőt rejt. Mielőtt ízletes lekváros csemegének hinnénk, melyet a fogorvos csak önmaga szórakoztatására keneget a szánkba, hamar rájövünk tévedésünkre, mikor a fél nyelvünk lezsibbadt egy cseppnyi adagjától.

Az elzsibbasztott nyálkahártyán az injekciós tű pedig fájdalommentesen áthaladhat – az első részt tehát megúsztuk… bátran jöhet a többi!

Fájdalommentes fogkőeltávolítás

Kevesen foglalkoznak elég komolyan fogínyük egészségével. Pedig az ínygyulladás, fogínyvérzés leggyakoribb felelőse, a fogkő rendszeres eltávolításával a fogínybetegségek könnyedén megelőzhetőek lennének.

És most már a fájdalom sem lehet akadály!
A legújabb Less Pain ultrahangos technológia és a Guided Biofilm Therapy segítségével az Ön fogai és természetes mosolya is megőrizhető, akár egy életen át!

Union Dental
Szakértelem, tradíció, tapasztalat.
Budapest Dental több mint 15 éve.
1137 Budapest,
Szent István körút 10. 3.em 8.
Útvonaltervezés
Nyitvatartás
  • Hétfő – Péntek
    08:00 – 20:00
  • Szombat
    zárva
  • Vasárnap
    zárva
Információk
Kövessen minket

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.

BUDAPEST DENTAL