+36 1 315 4545 | 1137 Budapest, Szent István körút 10. 3.em 8. | My Budapest Dental
| Dr. Pattogató Rita

Utófájdalom nélkül

Nagyméretű fogtömés esetén, az esztétikus fehér tömés anyagtani és technológiai adottságai miatt feszültséget okozhat a fogban. Ez sajnos a fogtömés után fájdalommal járhat. A fájdalom vagy fogérzékenység a legtöbb esetben pár nap alatt megszűnik. Máskor a tömés kicserélésére lehet szükség. Az SDR fogtömő anyag a feszültség megelőzésére lett kifejlesztve, ha ezt a tömőanyagot alkalmazzuk a fog felépítése közben, az utófájdalom esélye minimális.

SDR fogtömés: 60%-kal kevesebb stressz a fogtömés anyagában

A Budapest Dental Fogászaton az utófájdalom elkerülésére Bulk Fill technológiát, és az SDR tömőanyagot alkalmazzuk. Pácienseik elmondása szerint, ritka a fogfájdalom a fogtömés után. A Bulk-fill töméstechnológia bevezetése óta fogorvosaink egyértelműen visszajelzik, lényegesen kevesebb páciens panaszkodik utófájdalomra. Hogy elkerüljük a fogtömésben fellépő stresszt és ezzel a tömés utáni utófájdalmat, a közepes, vagy mélyebb fogtömések esetén a tömés bázisát mindig SDR fogtömés segítségével építjük fel. Az SDR fogtömés a fogban fellépő feszültséget ellensúlyozza, ezzel megakadályozza az utófájdalom kialakulását.

Fogtömés utáni fájdalom okairól

A régi tömés eltávolítása után és új tömés behelyezésével akkor is kialakulhat a tömés után fájdalom, ha a szuvasodás nem volt túlzottan mély. Ebben az esetben a fehér tömés kémiai, fizikai adottságait kell megvizsgálnunk. A fehér tömés a kék fénnyel való megvilágítás hatására köt meg. A kötés közben azonban a tömés zsugorodik, az anyagban ekkor feszültség támadhat. Nagyméretű tömés esetén ez a feszültség kihat a fogra, mely fájdalommal reagálhat.

A fogtömés utáni fájdalom elkerülhető

Míg a hagyományos töméstechnikával a teljes fogtömést hagyományos tömőanyagból építi fel a fogorvos, a Budapest Dental fogorvosai a tömés bázisát SDR tömőanyaggal, Bulk-fill technológiával építik fel. Így a fizikai stressz fellépésének esélye 60%-kal kisebb, mint a hagyományos tömőanyagoknál és ez kihat az utófájdalomra is. Válasszon Ön is okos technológiával és kiváló fogászati anyagokkal dolgozó modern fogászatot és kerülje el a fogtömés utáni fájdalmat.

“Az első fogorvosi rendelő
ahová félelem nélkül megyek!”

Union Dental
Szakértelem, tradíció, tapasztalat.
Budapest Dental több mint 15 éve.
Rendelőnk
1137 Budapest,
Szent István körút 10. 3.em 8.
Útvonaltervezés
Elérhetőségeink
Nyitvatartás
  • Hétfő – Péntek
    08:00 – 20:00
  • Szombat
    zárva
  • Vasárnap
    zárva
Információk
Kövessen minket

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.
© Budapest Dental Kft. Minden jog fenntartva.
Site by Meraki.

BUDAPEST DENTAL