Utófájdalom nélkül

Fogtömés fájdalommentesen

Nagyméretű fogtömés esetén, az esztétikus fehér tömés anyagtani és technológiai adottságai miatt feszültséget okozhat a fogban. Ez sajnos a fogtömés után fájdalommal járhat. A fájdalom vagy fogérzékenység a legtöbb esetben pár nap alatt megszűnik. Máskor a tömés kicserélésére lehet szükség. Az SDR fogtömő anyag a feszültség megelőzésére lett kifejlesztve, ha ezt a tömőanyagot alkalmazzuk a fog felépítése közben, az utófájdalom esélye minimális.

SDR fogtömés: 60%-kal kevesebb stressz a fogtömés anyagában

A Budapest Dental Fogászaton az utófájdalom elkerülésére Bulk Fill technológiát, és az SDR tömőanyagot alkalmazzuk. Pácienseik elmondása szerint, ritka a fogfájdalom a fogtömés után. A Bulk-fill töméstechnológia bevezetése óta fogorvosaink egyértelműen visszajelzik, lényegesen kevesebb páciens panaszkodik utófájdalomra. Hogy elkerüljük a fogtömésben fellépő stresszt és ezzel a tömés utáni utófájdalmat, a közepes, vagy mélyebb fogtömések esetén a tömés bázisát mindig SDR fogtömés segítségével építjük fel. Az SDR fogtömés a fogban fellépő feszültséget ellensúlyozza, ezzel megakadályozza az utófájdalom kialakulását.

Fogtömés utáni fájdalom okairól

A régi tömés eltávolítása után és új tömés behelyezésével akkor is kialakulhat a tömés után fájdalom, ha a szuvasodás nem volt túlzottan mély. Ebben az esetben a fehér tömés kémiai, fizikai adottságait kell megvizsgálnunk. A fehér tömés a kék fénnyel való megvilágítás hatására köt meg. A kötés közben azonban a tömés zsugorodik, az anyagban ekkor feszültség támadhat. Nagyméretű tömés esetén ez a feszültség kihat a fogra, mely fájdalommal reagálhat.

A fogtömés utáni fájdalom elkerülhető

Míg a hagyományos töméstechnikával a teljes fogtömést hagyományos tömőanyagból építi fel a fogorvos, a Budapest Dental fogorvosai a tömés bázisát SDR tömőanyaggal, Bulk-fill technológiával építik fel. Így a fizikai stressz fellépésének esélye 60%-kal kisebb, mint a hagyományos tömőanyagoknál és ez kihat az utófájdalomra is. Válasszon Ön is okos technológiával és kiváló fogászati anyagokkal dolgozó modern fogászatot és kerülje el a fogtömés utáni fájdalmat.